torstai 27. maaliskuuta 2008

Edessä uusi elämä

Tänään olen tehnyt yhden elämäni suurimmista päätöksistä. Olen irtisanonut itseni nykyisestä työpaikastani. Siitä yhdestä ja ainoasta, jossa olen varsinaisesti ollut, ja josta osan itsekin omistan. 1.9.2008 alkaen teen työkseni jotakin muuta.

Pelkäsin tehdä tätä ratkaisua, koska en ole ollut varma osaisinko tehdä jotakin muuta. Nyt olo on kuitenkin helpottunut, ja tuntuu, että maailma on mahdollisuuksia täynnä. Katsotaan, mitä tämä tuo tullessaan.

4 kommenttia:

Alcinoe kirjoitti...

Sinä muistaakseni ihailit, kuinka rohkea olin ottaessani vastaan nykyisen työni, jonka haasteista en tiennyt mitään ja jonka vastuuta en pelännyt kohdata. Nyt sinä itse olet tehnyt paljon rohkeamman valinnan - mutta hyvä siitä tulee. Mitenkäs ne lontoon kielellä sanovatkaa: you can do it!

Jr. Jones kirjoitti...

No niinhän minä taisin ihastella. Ehkä tämä on minulle sikäli helppoa, että tulevaisuus ei ole vielä konkretisoitunut, ja se tuo sitten tullessaan mitä tuo.

Anonyymi kirjoitti...

Uskon, että olet miettinyt tekosi tarkasti ja sinua odottaa mielenkiintoiset ajat. Tiedän miltä tuntuu tehdä tuollaisia isoja päätöksiä elämässä. Minä irtisanouduin viime syksynä pitkäaikaisesta työpaikastani ja hyppäsin tuntemattomaan. Olo oli yhtä aikaa kevyt ja pelokas. Teollani pelastin mielenterveyteni, mutta samalla romutin toimeentuloni. Elämä on täynnä vaikeita valintoja. Tuskallista olla aloillaan, vaarallista lähteä liikkeelle... t.Tirsu

Jr. Jones kirjoitti...

Henkilökohtaisesti olen lakannut murehtimasta toimeentulosta, ainakin toistaiseksi. Eiköhän sitä aina jotenkin selviä, kun ei käytä liikaa energiaa sen murehtimiseen, mitä kaikkea ei ole.