torstai 2. huhtikuuta 2009

The Six Pack


Minut haastettiin tähän, ja lupasin ottaa haasteen vastaan, kun aika olisi kypsä.

  1. En juuri mitään pelkää niin paljon kuin pettymyksiä. Toisinaan lähden leijailemaan jalat tukevasti irti maasta. Viuh! Syöksyn kohti taivaita. G-voimien pyörteissä kehitän valtavat tunnelataukset, valtavan rakkauden koko maailmaan, maalaan kaiken upeaksi, rakennan hiekasta tornin - ja sitten PAM. Hiekkalinnat sortuvat, ja asvaltti on helvetin kovaa.
  2. Ehkä vieläkin vaikeampaa on yksin jäämisen tunne. Että minä en ole noille mitään, en ainakaan tärkeintä maailmassa. Että vaikka mikä tulisi, minua ei ainakaan hylätä. Minä olen perse, joka tarvitsee paitansa.
  3. Olen horoskoopiltani ritari - jalo neitojen suojelija.
  4. Olen ehkä kasvanut isoksi, mutten aikuiseksi.
  5. Lumoudun helposti. Vain hiukkasen taitoa, vähäsen rytmiä, reilusti tekemisen meininkiä, tai ystävällinen hymy.
  6. Joskus, etenkin edellisistä johtuen, mutta myös muista syistä, olen kuin norsunpoikanen posliinikaupassa. Se on aika raskasta.

3 kommenttia:

Sub Secreto kirjoitti...

=)

Tiina kirjoitti...

Nyt on kyllä pakko sanoa, että Hämähäkkimies on Dingon parhaita kappaleita.

Ja ihana tuo kohta 3. :)

Jr. Jones kirjoitti...

Joo. Neitoja vaan kasvaa nykymaailmassa kovin harvassa...